جلسه مدیرعامل شرکت مادرتخصصی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ جلسه ای با حضور عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، ابوالقاسم شمس ،حمیدرضا رشمئی و علی درجانی، اعضای هیئت مدیره و حسین شاهباز، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی، جبرئیل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، سید علی بابایی، رئیس هیئت مدیره و محمدرضا هادیپور، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان، یکشنبه ۲۹ بهمن در شرکت مادرتخصصی برگزار شد.

در این جلسه علیزاده مقدم، با تاکید به مردم نهاد بودن بخش کشاورزی گفت: تجلی گاه نقش مردم در این بخش تشکل ها و تعاونی ها هستند. او همچنین با اشاره به صحبت های وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر الزام تغییر نگاه به صندوق ها از دید یک نهاد مالی صرفا وام دهنده گفت باید از ظرفیت ساختاری صندوق ها به عنوان یک نهاد توسعه ای مردمی برای استفاده از ظرفیت های موجود مانند ظرفیت بازار پول و سرمایه و ظرفیت ورود به بحث تامین نهاده های کشاورزی، استفاده کرد. وی همچنین به استفاده از ظرفیت های موجود و بلا استفاده مانند سردخانه های آماده به کار اشاره کرد. او همچنین با اشاره به نقش سازمان جهاد کشاورزی به عنوان برنامه ریز، نقش صندوق استان به عنوان یک کارگردان و نقش تشکل ها به عنوان مجری در توسعه بخش کشاورزی، از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خواست تا برنامه ای توسعه ای مطابق با نیازهای هر منطقه تدوین کنند.

در ادامه برادری، با توجه به بستر مناسب سرمایه گذاری در استان تهران، اشاره کرد بابد با جذب سرمایه در بخش کشاورزی، موجبات فعالیت های بیشتر در صندوق و در نتیجه دلگرمی دست اندرکاران بخش را ایجاد کرد. وی همچنین با اشاره به جایگاه مردمی صندوق های حمایت از کشاورزی، خواستار تقویت قانونی ساختار آن ها شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *