جلسه مدیران عامل صندوق‌های استان فارس و مدیران ارشد بانک تجارت در استان فارس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ جلسه عملیاتی نمودن تفاهم نامه منعقد شده بین شرکت مادرتخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی و بانک تجارت، با حضور اسماعیلی ناظر و هماهنگ کننده صندوق‌های فارس، امیری مدیرعامل صندوق فارس و جمعی از مدیران عامل صندوق‌های استان با مسولین و مدیران ارشد بانک تجارت استان فارس برگزار گردید.

در این نشست، راهکارهای اجرایی تفاهم نامه و نحوه همکاری بین دو مجموعه بررسی شد. ابتدا اسماعیلی ضمن ارائه گزارشی از نحوه فعالیت، کیفیت خدمات و معرفی ساختار قانونی صندوق‌ها، ظرفیت اجتماعی و مالی صندوق‌ها را در کشور قابل توجه و حائز اهمیت خواند.

در ادامه امیری انتظارات مجموعه صندوق‌های فارس را درجهت تقویت بنیه مالی سهامداران با تنوع بخشی در تسهیلات و سهولت در پرداخت خدمات مالی و اعتباری از مهمترین خواسته‌های صندوق‌های فارس از مدیران بانک تجارت اعلام نموده و افزود عموم بانک‌ها خواستار انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق‌ها هستند و امیدواریم بانک تجارت نیاز ما را در حوزه تأمین مالی و سرمایه در گردش سهامداران عملی نماید.

در پایان مدیران عامل صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستانی نقطه نظرات خود را بیان نموده و مدیران بانک تجارت پاسخگوی سوالات مطرح شده بودند. پس از تبادل نظر مقرر شد انتظارات صندوق‌ها بطور مکتوب به مدیریت بانک تجارت اعلام تا پس از بررسی توسط بانک تجارت تصمیمات بعدی در کارگروه‌های تخصصی اتخاذ گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *