جلسه مدیران شرکت مادر تخصصی با نمایندگان دولت و مدیران عامل صندوق های حمایت از کشاورزی استانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه شورای مدیران شرکت مادر تخصصی بصورت برخط با صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استان ها دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد. در این جلسه مدیران شرکت مادر تخصصی و مدیران عامل و نمایندگان دولت در صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استان ها شرکت داشتند.

ابتدا حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و جلسات خود با نمایندگان شورای قیمت گذاری و تنظیم بازار برای تعیین قیمت تمام شده مرغ در راستای جلسه با وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر خرید گوشت مرغ مازاد بازار توسط اتحادیه های مرغ داران و کمک های صندوق های حمایت از بخش کشاورزی به این اتحادیه ها و هم چنین نحوه جبران خسارت ناشی از اختلاف قیمت خرید و فروش توسط دولت، پیگیری ابلاغ دستورالعمل دولت در این زمینه را در دستور کار خود خواند.

در ادامه حسین جعفر زاده، مدیر عامل صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی، در رابطه با فعالیت ها و برنامه های این صندوق از جمله تاریخچه تاسیس و شروع کار صندوق، اعتبارات جذب شده، آمار سهامدارن صندوق و سرمایه صندوق گزارشی ارائه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *