جلسه فرماندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرعامل صندوق حمایت از کشاورزی شهرستان نی ریز

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از بخش کشاورزی شهرستان نی ریز؛ مختار یوسفی فرماندار به همراه علیرضا بصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی نی ریز بازدید نمودند.

در این بازدید محمود مقصودی، مدیرعامل صندوق گزارشی از فعالیت ها و همچنین اهداف و رسالت صندوق به سمع حضار رساند. وی گفت این صندوق در سال ۱۳۹۲ با سرمایه ای به مبلغ یک میلیارد تومان با هدف ایجاد سرمایه و تقویت حجم و کیفیت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به عنوان اولین صندوق شهرستانی در فارس و سومین در کشور راه اندازی شد که در حال حاضر سرمایه صندوق به ده میلیارد و هفتاد میلیون تومان و تعداد ۱۲۴۰ سهامدار حقیقی و حقوقی رسیده است. وی با اشاره به توانمندی های زراعی و باغی نی ریز و مشارکت صندوق در زنجیره های تولید، تامین نهاده ها و ماشین آلات کشاورزی خواستار مشارکت در طرح های توسعه کشت گیاهان دارویی و سایر اعتبارات تخصیصی بخش کشاورزی شد.

در ادامه این بازدید مختار یوسفی ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته توسط صندوق، با توجه به سهم ۴۹ درصدی دولت در تامین سرمایه صندوق، برای جذب اعتبار جدید از اعتبارات استانی و شهرستانی قول مساعدت و پیگیری داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *