جلسه شرکت مادر تخصصی با مدیران عامل صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ شورای مدیران شرکت مادر تخصصی بصورت برخط با صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استان ها، دوشنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد. در این جلسه که در ادامه جلسات قبل با موضوع برنامه های صندوق های استانی برای سال ۱۴۰۲ برگزار شد، مدیران شرکت مادر تخصصی و مدیران عامل و نمایندگان دولت در صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استان ها شرکت داشتند و تعدادی از مدیران عامل صندوق های استان ها به بیان خلاصه ای از برنامه های آتی خود پرداختند.

حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی در ابتدای جلسه از علیرضا دارابی، مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان، بابت حضور در نشست با رئیس جمهور و بیان نکاتی در زمینه سرمایه بخش کشاورزی، تقدیر کرد. وی همچنین از مدیران عامل صندوق ها درخواست نمود تا در زمینه پیگیری فروش و بکار گیری سرمایه حاصل از فروش املاک جهاد کشاورزی فعال تر بوده و همکاری بیشتری با سازمان جهاد کشاورزی استان خود داشته باشند.

در ادامه و پس از ارائه برنامه های صندوق های حمایت از بخش کشاورزی توسط مدیران عامل آن ها، حمیدرضا رشمئی، عصو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی، در مورد تزریق سرمایه به صندوق ها از طریق اوراق اسلامی و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در این مورد توضیحاتی ارائه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *