نشست شرکت مادر تخصصی با اتحادیه مرکزی شرکتهای تعاونی کشاورزی دامداران ایران

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل به همراه ابوالقاسم شمس، عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی، دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در محل اتحادیه مرکزی شرکت های تعاونی کشاورزی دامداران ایران، با مدیران عامل و روسای هیئت مدیره اتحادیه های دامداران استان ها، دیدار و گفتگو کردند.

ابتدا در این جلسه، حضار به حسین مهدی دوست بابت انتصاب به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل جدید شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، تبریک گفتند و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

سپس هر کدام از اعضای حاضر در جلسه، به عنوان نماینده اتحادیه دامداران استان خود، به تبیین نقطه نظرات و درخواست های خود پیرامون حمایت از بخش دامداری پرداختند و ضمن توضیحات در مورد مشکلات کنونی خود، از حسین مهدی دوست تقاضای اعطای تسهیلات بیشتر از طرق قانونی کردند. ایشان به وعده های دولت در مورد اعطای تسهیلات اشاره کرده و خواستار عمل به این وعده ها شدند.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی، ضمن تایید صحبت های دامدارن در مورد سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه، با اشاره به نشست خود و وزیر جهاد کشاورزی با عنوان نشست قرارگاه تامین مالی، در مورد استفاده از ظرفیت های کنونی قانونی و اضافه نمودن تبصره هایی به قانون جهت اختصاص بودجه بیشتر به بخش دامداری و تغییر رویکرد تخصیص منابع مالی در جهت استفاده هر چه بیشتر اتحادیه ها، صحبت کردند.

حسین مهدی دوست در پایان صحبت های خود، به نقش مشارکت صندوق های حمایت از توسعه کشاورزی در طرح های اقتصادی نیمه تمام اشاره کرد و گفت صندوق ها نباید تنها به عنوان تامین کننده پول در گردش فعالیت کنند بلکه باید برای سرمایه گذاری جهت خلق پول نیز برنامه هایی را دنبال کنند.

در انتها نیز اعضای جلسه ضمن تشکر از رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی، برای به ثمر رسیدن فعالیت در راستای تشکیل صندوق پروژه اظهار امیدواری کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *