جلسه رئیس هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی و مدیرعامل صندوق حمایت از کشاورزی استان کردستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ جلسه ای با حضور عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، ابوالقاسم شمس و علی درجانی، اعضای هیئت مدیره و سیامک جلیلوند، مدیر امور مجامع و نمایندگان شرکت مادرتخصصی، پژمان باختر، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان وزارت جهاد کشاورزی استان کردستان و رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان، غلامرضا پاک سرشت، مدیرعامل صندوق مذکور و لعلا قاسمی، مدیرعامل صندوق حمایت از فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری استان کردستان، سه شنبه ۱۰ بهمن در شرکت مادرتخصصی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا باختر و پاک سرشت گزارشی از فعالیت ها و وضعیت فعلی صندوق ارائه کردند. ایشان همچنین دغدغه های خود در مورد صندوق را با مدیرعامل شرکت مادرتخصصی به اشتراک گذاشتند.

در ادامه علیزاده گفت باید با دیدگاه تازه ای به صندوق نگریست. چون صندوق نه صرفا یک نهاد مالی وام دهنده بلکه نهادی با ظرفیت ساختاری گسترده است. صندوق باید به عنوان یک نهاد توسعه ای مردم نهاد، به دنبال استفاده از تمام ظرفیت های بازار پول و سرمایه باشد. همچنین از رئیس هیئت مدیره صندوق خواست تا با توجه به نیازهای استان کردستان و با کمک کارشناسان آشنا به بخش کشاورزی استان، برنامه ای راهبردی برای توسعه بخش تهیه نماید. او به این نکته نیز اشاره کردکه باید فعالیت های زنان روستایی و عشایری را از تولید معیشتی به سمت تولید انبوه و اقتصادی برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *