جلسه رئیس هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی و مدیرعامل صندوق حمایت از صنعت طیور کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی به همراه ابوالقاسم شمس و حمیدرضا رشمئی، با روح الله زحمت کش، سرپرست اداره کل امور طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی و رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه صنعت طیور کشور، سیدمهدی پورسمر، مدیرعامل این صندوق و رضا ترکاشوند، مشاور صندوق، یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲، در شرکت مادرتخصصی دیدار کردند.

ابتدا در این جلسه، میهمانان ضمن عرض تبریک به علیزاده بابت انتصاب در پست جدید، ضمن گفتگو در مورد مسائل و مشکلات صندوق مانند موارد مالیاتی، سرمایه آن صندوق و عدم تطابق این سرمایه با میزان تورم کشور، به بیان راه حل های پیشنهادی برای افزایش سرمایه و توسعه صندوق پرداختند.

در ادامه علیزاده، ضمن تشکر از حضار بابت دید جامع نسبت به مسائل صنعت طیور، با اشاره به این نکته که دوره تثبیت نقش صندوق در این صنعت و اعتماد سازی آن تمام شده است، گفت باید دید نه صرفا یک نهاد مالی وام دهنده بلکه نهادی با ظرفیت ساختاری گسترده و ارتباط دهنده بخش های مختلف صنعت به هم را در صندوق داشت. همچنین از مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق خواست تا با توجه به نیازهای صنعت طیور، برنامه ای راهبردی با دید ظرفیت توسعه ای مردم نهاد صندوق برای توسعه بخش تهیه نمایند.

همچنین شمس به این نکته اشاره کرد که تنظیم سند راهبردی باید همراه با بکار گیری راه حل ها باشد و افدام عملی در دستور کار قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *