جلسه رئیس هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی و مدیرعامل صندوق حمایت از کشاورزی استان فارس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی، با علیرضا واحدی پور، سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشا.رزی استان فارس و رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان وابوذر امیری، مدیرعامل این صندوق، شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲، در شرکت مادرتخصصی دیدار کرد.

ابتدا در این جلسه، میهمانان ضمن عرض تبریک به علیزاده بابت انتصاب در پست جدید، گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط صندوق و وضعیت فعلی آن ارائه نموده و در مورد مسائل و مشکلات خود گفتگو کردند.

در ادامه علیزاده، با اشاره به این نکته که دوره تثبیت نقش صندوق در بخش کشاورزی و اعتماد سازی آن تمام شده است و شرایط فعلی صندوق پاسخ گوی نیازهای بخش کشاورزی نیست، گفت باید با دیدگاه تازه ای به صندوق نگریست. چون صندوق نه صرفا یک نهاد مالی وام دهنده بلکه نهادی با ظرفیت ساختاری گسترده است. صندوق می تواند از جامعه سهامدار خود به عنوان یک بازوی اجرایی استفاده کند و خود نقش راهبری ایفا نماید. همچنین از مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق خواست تا با توجه به نیازهای استان فارس، برنامه ای راهبردی با کمک صاحب نظران بخش کشاورزی برای توسعه بخش تهیه نماید.

وی در ادامه به این نکته اشاره کرد که هدف اولیه تاسیس صندوق های شهرستانی، تامین و تجهیز بخش کشاورزی روستایی بوده است و در راستای رسیدن به این مهم باید برنامه ریزی با توجه به ظرفیت های کشاورزی هر شهرستان، صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *