جلسه رئیس هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی و مدیران سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ در این جلسه بررسی مردمی سازی و اقتصادی شدن منابع طبیعی با هدف حفظ، احیا، توسعه و بهره برداری با اتکا به ظرفیت مردم نهاد صندوق های استانی حمایت از توسعه منابع طبیعی صورت گرفت و مقرر گردید با برگزاری جلسات مستمر در سطح مدیران ارشد سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و شرکت مادرتخصصی و با تشکیل ستاد راهبردی، برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت پذیرد.

عادل محبوبیان، مدیر برنامه ریزی و تجهیز منابع شرکت مادرتخصصی در این جلسه ضمن اشاره به تجارب موفق صندوق منابع طبیعی استان اصفهان، خواستار تشکیل یک جلسه با مدیران سازمان منابع طبیعی و مدیران عامل صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی در راستای افزایش هماهنگی و همکاری بین آن ها شد.

ابوالقاسم شمس، عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی، با اشاره به این نکته که باید بخش منابع طبیعی مردمی سازی شود گفت: ظرفیت ساختاری صندوق ها آماده اقتصادی سازی بخش است. او ادامه داد: هدف از تاسیس صندوق های منابع طبیعی به دست گرفتن امور منابع طبیعی از طرف مردم بوده ولی اکنون سرمایه صندوق ها برای این کار کم است.

عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی، با اشاره به اینکه طرح مولدسازی دارایی های دولت، فرصت مناسبی است تا صندوق های منابع طبیعی از سرمایه آن استفاده کنند، تغییر رویکرد ارائه خدمات در این صندوق ها را به رویکرد توسعه ای الزامی خواند.

حمیدرضا رشمئی، عضو هیئت مدیره و حسین شاهباز، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی، سیدحسن میرعماد، معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع، پورنقی، مدیرکل درفتر بودجه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، حسین علی نریمانی، معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان و محمدعلی کاظمی، رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی این استان، از دیگر اعضای این جلسه بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *