جلسه رئیس هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی با اعضای هیئت مدیره صندوق حمایت از کشاورزی استان البرز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل به همراه ابوالقاسم شمس، حمیدرضا رشمئی و علی درجانی، اعضای هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی، با جبار هلالی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان البرز، عباس صمدبین و جواد اعلمی، اعضای هیئت مدیره این صندوق، شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲، در شرکت مادرتخصصی دیدار کردند.

ابتدا در این جلسه، میهمانان ضمن عرض تبریک به علیزاده بابت انتصاب در پست جدید و تشکر از هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی بابت کمک ها همکاری های ایشان در پیشبرد فعالیت های صندوق، در مورد دغدغه های خود از جمله بودجه صندوق، مشکلات قانونی مخصوصا در مبحث عاملیت ها و مشکلات مربوط به مالیات صندوق گفتگو کردند. همچنین مدیرعامل صندوق نیز نکاتی در مورد آیین نامه تسهیلات و بحث اعتبارسنجی دارایی های صندوق بیان کرد.

سپس درجانی، به این نکته اشاره کرد که صندوق باید با همکاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مربوطه، به رفع مشکلات ذکر شده توسط هیئت مدیره بپردازد.

در ادامه رشمئی، ضمن تقدیر از صندوق بابت رسیدگی به موقع به مسائل مالی و برگزاری به موقع جلسات مجامع خود، نکاتی را پیرامون تجدید ارزیابی ملک صندوق به عنوان دارایی آن و بازبینی میزان سهام صندوق با توجه به این دارایی بیان کرد.

همچنین شمس، از مدیرعامل و دیگر اعضای صندوق حاضر در جلسه خواست تا جلسه ای با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با توجه به تجارب وی در بخش کشاورزی، در راستای تدوین برنامه ای برای هماهنگی هرچه بیشتر صندوق و سازمان، تشکیل شود.

در انتها علیزاده، با اشاره به این نکته که دوره تثبیت نقش صندوق در بخش کشاورزی و اعتماد سازی آن تمام شده است، گفت باید با دیدگاه تازه ای به صندوق نگریست. چون صندوق نه صرفا یک نهاد مالی وام دهنده بلکه نهادی با ظرفیت ساختاری گسترده است. صندوق می تواند از جامعه سهامدار خود به عنوان یک بازوی اجرایی استفاده کند و خود نقش راهبری ایفا نماید. همچنین از مدیرعامل صندوق خواست تا با توجه به نیازهای استان البرز، برنامه ای راهبردی با کمک صاحب نظران بخش کشاورزی برای توسعه بخش تهیه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *