جلسه تودیع مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید شرکت مادرتخصصی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ جلسه تودیع حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره مدیرعامل پیشین و معارفه عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت مادرتخصصی، با حضور هوشنگ محمدی، معاون وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رئیس جلسه، اکبر کاظمی، رئیس گروه امور مجامع وزارت جهاد کشاورزی، هیئت مدیره و مدیران شرکت مادرتخصصی، دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ برگزار شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه و روز زن، به اهمیت وجود برنامه ای مدون در مسیر دست یابی به توسعه بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت برای این تحقق مهم، سه رکن بخش فنی/ مهندسی، نهادهای اجرایی و سرمایه گذاری، سه ضلع مثلث توسعه هستند. وی همچنین با اشاره به سند امنیت غذایی گفت همه از جمله شرکت مادرتخصصی و صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی، باید دست به دست هم داده و برای رسیدن به آن کمک کنند.

در ادامه مهدی دوست، گزارشی از اقدامات و برنامه های انجام شده طی دوران مدیریت خود، در شرکت مادر تخصصی و صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی ملی، استانی، شهرستانی، منابع طبیعی و زنان روستایی، از جمله ورود به مباحث بازرگانی، اصلاح آیین نامه ها و بهبود بهره وری ارائه داد و از همراهی و همکاری همکاران شرکت مادرتخصصی با خود تقدیر و تشکر کرد. ضمنا وی همکاری خود را در شرکت مادرتخصصی به عنوان عضو هیئت مدیره، ادامه خواهد داد.

در انتها علیزاده، ضمن تقدیر و تشکر از هیئت مدیره و همه مدیران شرکت مادرتخصصی و مهدی دوست برای ایفای نقش در توسعه بخش کشاورزی، ابراز امیدواری نمود تا بتواند با کمک همکاران شرکت مادرتخصصی، این روند را هر چه بهتر ادامه دهد.

نظر ۲

  • بسمه تعالی
    ضمن خدا قوت به دوست خوبمان جناب آقای مهدی دوست حضور مجدد سرور گرامی جناب آقای علیزاده در جمع هیئت مدیره را تبریک عرض نموده از خداوند متعال توفیق روز افزون در کنار همدیگر را خواستاریم .

  • با نام و یاد خدا ضمن عرض خداقوت به آقای مهندس مهدی دوست که منشاء تحولات اثر بخش در مجموعه شرکت مادر تخصصی بودند و آرزوی سلامتی و توفیق برای ایشان، خدمت برادر عزیز جناب آقای مهندس علیزاده که صاحب فکر ،اندیشه و تجارب ارزشمندی در این مجموعه اثر بخش در بخش کشاورزی میباشند تبریک عرض نموده و برای ایشان توفیق و به روزی هر چه بیشتر در اعتلای صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور را از خدواند رحمان آرزومندم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *