جلسه تجهیز منابع صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان با تشکل‌های زیربخش شیلات

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان، جلسه تجهیز منابع صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با حضور جمعی از تشکلهای زیربخش شیلات شهرستانهای فومن، شفت، صومعه سرا و انزلی روز چهارشنبه مورخ دوم تیر ماه سال ۱۴۰۰ در اداره کل شیلات انزلی برگزار شد.
در این جلسه حمید نصری مدیرعامل صندوق گیلان ضمن ارائه خلاصه گزارشی از عملکرد صندوق ، در راستای تجهیز منابع صندوق و مشارکت زیربخش‌ها در افزایش سرمایه آتی مطالبی را بیان داشت.
وی اعلام نمود با توجه به وجود دریای خزر در استان گیلان، این استان یکی از قطب‌های تولید آبزیان در کشور می‌باشد. وی بیان داشت تشکلهای زیربخش شیلات در تشکیل صندوق در سال ۱۳۸۶ نقش بسزایی را ایفا نمودند به طوری که سرمایه این زیربخش در زمان تشکیل نسبت به کل سرمایه صندوق ۱۳ درصد بوده اما پس از ۱۲ مرحله افزایش سرمایه و مشارکت فعال تشکل‌های سایر زیربخش‌ها، متاسفانه سرمایه زیربخش شیلات به ۶.۴۸ درصد رسیده است.
ایشان در جمع تشکلهای شیلاتی، از مسئولین شیلات درخواست نمودند با توجه به اهمیت صید و صیادی و آبزی پروری، به جهت بهره‌مندی تشکلهای شیلات از ظرفیت‌های صندوق، نسبت به تشویق و ترغیب این تشکلها برای مشارکت در افزایش سرمایه آتی صندوق اهتمام ورزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *