جلسه بررسی نحوه برگزاری مجامع صندوق حمایت از بخش کشاورزی شهرستان تاکستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ در این جلسه که محوریت آن نحوه برگزاری مجمع صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تاکستان بود، عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، حمیدرضا رشمئی و علی درجانی، اعضای هیئت مدیره، سیامک جلیلوند، مدیر امور نمایندگان و مجامع و علیرضا رئیسی، رئیس اداره مجامع شرکت مادرتخصصی، مسعود ذال بیگی، رئیس هیئت مدیره و امیر لشگری، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تاکستان حضور داشتند.

ابتدا ذال بیگی، با اشاره به صادرات محصولات شهرستان توسط صندوق به کشور روسیه و موجود بودن سرمایه صندوق به صورت محصولات صادراتی در این کشور، گفت با توجه به نزدیک شدن به موعد برگزاری مجامع صندوق و امکان استقرار هیئت مدیره جدید در آن، باید موضوعات مالی صندوق را تعیین تکلیف کنیم تا برای هیئت مدیره فعلی و جایگزینان آن ها در هیئت مدیره جدید مشکلی به وجود نیاید.

او اضافه کرد با توجه به برگزاری جلسه ای با حضور نماینده ای از شرکت مادرتخصصی و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در خصوص نحوه برگزاری مجامع صندوق و اصلاح اساسنامه آن، با توجه به تعداد بالای سهام داران صندوق، نیاز به همکاری و همفکری شرکت مادرتخصصی است تا بتوان مجامع را به بهترین شکل برگزار کرد.

در ادامه رئیسی، گزارشی از جلسه خود به عنوان نماینده شرکت مادرتخصصی با سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین را در راستای تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری مجامع صندوق تاکستان بیان کرد. جلیلوند نیز افزود طی جلسات برگزار شده با فرماندار شهرستان و هماهنگی های به عمل آمده، فرماندار قول مساعدت برای برگزاری هر چه بهتر مجمع پیش رو را داد.

در نهایت نیز تمامی حضار با تاکید بر این موضوع که باید تمامی بخش های شهرستان را در امور صندوق دخالت دهیم، پیشنهادات خود را برای برگزاری مجمع آتی ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *