جلسه بررسی تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان کردستان

در راستای تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان کردستان جلسه ای با حضور مدیرکل اداره منابع طبیعی، معاونان و روسای ادارات منابع طبیعی شهرستانهای استان کردستان، مدیر سازمان تعاون روستایی استان کردستان، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان و تعدادی از تشکل های منابع طبیعی استان در محل سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی این استان در روز چهارشنبه ۱۷ خردادماه ۹۶  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ پیمان باباپیری، مدیرکل اداره منابع طبیعی استان کردستان در این جلسه به تشکیل تعداد ۱۰شرکت تعاونی فراگیر شهرستانی و اتحادیه استانی تشکلهای مزبور اشاره و ابراز امیدواری کرد: هرچه سریعتر نسبت به تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان کردستان با حضور تشکل های فراگیر شهرستانی و اتحادیه استانی تشکلهای اقدام شود.

احمد زکریایی نژاد، مدیر سازمان تعاون روستایی استان کردستان هم به تشکیل ۱۰شرکت تعاوتی فراگیر منابع طبیعی با تولی گری سازمان تعاون روستایی استان اشاره کرد و توضیحاتی درباره نظارت های کافی بر عملکرد این تشکل ها ارایه داد.

وی همچنین درباره نهایت همکاری برای تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان کردستان قول مساعد داد.

غلامرضا پاک سرشت، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان هم در این جلسه به عملکرد و سرمایه صندوق استان اشاره کرد و درباره تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان کردستان و ارتباطات مقتضی با شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی قول همکاری و هماهنگی لازم را داد.

در پایان مقرر شد با توجه به تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان کردستان انشاالله جلسه هیات موسس صندوق در شهریور ماه امسال برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *