جلسه بررسی آخرین وضعیت صندوق های حمایت از کشاورزی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ در این جلسه که سوم اردیبهشت سال جاری در شرکت مادرتخصصی برگزار شد، پس از بررسی وضعیت فعلی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی، آمادگی این صندوق ها برای تحقق شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” با استفاده از ظرفیت مردم نهاد خود، توسط حضار جلسه مورد بحث قرار گرفت.

عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی، محمد خالدی، مدیرکل دفتر امور اقتصادی و برنامه ریزی معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ابوالقاسم شمس و حمیدرضا رشمئی، اعضای هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی، مسعود کیانی، مشاور مدیرعامل و هاشم ولی پور مطلق، رئیس کارگروه بهبود و اصلاح فرآیندهای شرکت مادرتخصصی، اعضای این جلسه بودند.

علیزاده مقدم با اشاره به این نکته که اصلی ترین نهاد مردمی واقعی در بخش کشاورزی، صندوق های حمایت از کشاورزی هستند، از خالدی خواست تا برای تبیین این موضوع در سطح وزارت جهاد کشاورزی تلاش کند تا شاهد مشارکت مردم در ارکان قانونی باشیم.

خالدی نیز با بیان این نکته که در جهان تولید بخش کشاورزی به سمت تولید در مقیاس کلان می رود و این امر در کشور ما هم اجتناب پذیر است گفت: ما باید تولید کنندگان خرد بخش کشاورزی که اکثرا از اعضای صندوق های حمایتی هستند را به شرکت های بزرگ در زمینه تولید ارتباط دهیم تا با هم همکاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *