جلسه اتاق فکر صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویر احمد

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویر احمد؛ نشست اتاق فکر صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویر احمد، روز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ با حضور عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، معتمدی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، هرمزی معاون سازمان برنامه و بودجه استان، امیری معاون توسعه منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی، رضاپور مدیر سرمایه گذاری استانداری، حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه، حصار نماینده دولت در صندوق، رستگار سرپرست و معاون برنامه ریزی اسبق سازمان جهاد کشاورزی استان و محمدی مدیر عامل صندوق در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل گردید.

در این جلسه عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بر لزوم بررسی خدمات و نحوه پرداخت تسهیلات به متقاضیان و برنامه آینده صندوق را از اعضا هیئت مدیره خواستار شد و گفت این صندوق از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد. در صورتی که مدیریت درست و هدفمند داشته باشد و روند گذشته را کنار گذاشته و در راستای سیاست های تعریف شده صندوق و وزارتخانه مطبوع عمل نماید، این معاونت با تمام توان از ظرفیت های قانونی کمک خواهد کرد و صندوق را به جایگاه واقعی خود خواهد رساند و از این پس نظارت بر این صندوق در دستور کار ما قرار خواهند گرفت.
معتمدی پور رییس سازمان جهاد کشاورزی در این نشست بر سلامت کار صندوق تاکید کرد و گفت این صندوق میتوانست جایگاه بهتری در بین صندوق ها داشته باشد، اما نظارت و همراهی که با این صندوق خواهیم داشت بی شک تحول عظیمی در صندوق و تشکل های بخش کشاورزی اتفاق خواهد افتاد. ایشان اضافه نمود صندوق باید در راستای سیاست های وزارتخانه حرکت نمایند و اولویت ما کشت قراردادی، زنجیره تولید و حمایت از تولید کنندگان می باشد.
هرمزی معاونت بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت در بدو تشکیل این صندوق همکاری خوبی وجود داشت اما بعد از گذشت زمان این صندوق در راستای سیاست های ابلاغی وزارتخانه و اجرای صحیح و قوانین ابلاغی عمل ننموده و انتظار می رود با حضور تیم جدید در این صندوق روند گذشته تکرار نشود. ایشان یاداور شد در صورت شفاف سازی، گزارش عملکرد گذشته و گزارش ماهانه تیم مدیریت فعلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی از تمام ظرفیت های قانونی و در اختیار به صندوق کمک خواهند نمود. ایشان اولویت کمک به صندوق را جذب تشکل های جدید و بهره برداران بخش کشاورزی عنوان نمود.
در این جلسه محمدی مدیر عامل صندوق استان با گزارشی از عملکرد گذشته و برنامه های آتی خبر داد و فرمود این صندوق در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و شرکت مادرتخصصی عمل خواهند نمود. ایشان ضمن تقدیر و تشکر از اعضا اتاق فکر که دعوت صندوق را پذیرفتند و حضور حسین مهدی دوست رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی و همکارانشان را به استان خبر دادند. محمدی افزود این صندوق تمام برنامه ها و اهداف خود را با هماهنگی شرکت مادر تخصصی صندوقهای توسعه بخش کشاورزی ،معاونت اقتصادی استاندار ،سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان جهاد کشاورزی استان هماهنگ خواهند نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *