جلسه آشنایی و بررسی فرصت های تجاری کشور عمان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ جلسه اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت مادر تخصصی و مدیران عامل تمامی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی، با مدیر امور استان های اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، برای آشنایی مدیران با فرصت های سرمایه گذاری در کشور عمان، سه شنبه ۲۸ شهریور سال جاری برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی، این جلسه را در راستای سیاست وزارت جهاد کشاورزی برای تجارت با کشور عمان، که در چند سال اخیر فرصت مناسبی برای این امر بوجود آمده است، و درخواست مدیران صندوق ها برای راهنمایی آن ها در این مسیر، خواند.

سپس آرزو جمالی، مدیر امور استان های اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، به ارائه موضوعاتی که باید در راستای تجارت با کشور عمان در نظر داشت، پرداخت. موارد مطرح شده شامل نحوه ثبت شرکت در عمان، تهیه غرفه برای عرضه محصولات کشاورزی در فود سیتی عمان (شبیه به بازار میوه و تره بار ایران)، راه های موجود برای حمل نقل دریایی، انتقال حواله جات ارزی برای تجارت، نحوه استفاده از صندوق ضمانت صادرات برای بیمه کردن فروش محصولات به کشور عمان، مشخصات پروفورما (نوعی پیش فاکتور) برای ارائه به خریداران عمانی، نوع تجارت در عمان که به صورت خرید امانی است، اخذ گواهی های مورد نیاز برای صادرات، کیفیت مورد نیاز کالاهای صادراتی به عمان و… بود. همچنین فایل ارائه شده را با لمس لینک زیر می توانید دریافت نمایید.

لینک

پس از ارائه وی، تعدادی از مدیران حاضر در جلسه، مانند مدیران عامل صندوق های استان های آذربایجان شرقی، خوزستان، کرمان و قزوین، به بیان پیشنهادات و سوالت خود پرداختند.

نظر ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *