جشنواره افتتاح ۳۰صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی

جشنواره افتتاح ۳۰ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی استان بوشهر توسط صندوق  حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان دشتستان با همکاری مرکز جهادکشاورزی بخش فاریاب در هفته دولت برگزار شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی،جشنواره افتتاح ۳۰ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی استان بوشهر توسط صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان دشتستان با همکاری مرکز جهادکشاورزی بخش فاریاب در هفته دولت برگزار شد .

گفتنی است؛ این صندوق هابا حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی و استانی جهاد کشاورزی، مسولان صندوق کارآفرینی امید استان و معاون ساماندهی و توسعه کارافرینی صندوق کارآفرینی امید کشور در روستای طلحه برگزار شد.

در این جشنواره تولیدات خانم های روستایی شامل : محصولات کشاورزی و صنایع دستی در معرض دید عموم قرار گرفت و با استقبال بازدیدکنندگان از این نمایشگاه مواجه شد .

سهیلا رستمی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان دشتستان در دیدار با معاون ساماندهی صندوق کارآفرینی امید کشور  با بیان اینکه  فرایند دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی بسیار طولانی و شرایط آن بسیار مشکل می باشد ،خواستار مساعدت بیشتر از سوی صندوق کارآفرینی امید برای خانم های روستایی گردید .

وی همچنین از فرماندار درخواست کرد ساختمانی که مربوط به خانه بهداشت روستای طلحه می باشد و در حال حاضر از آن بهره برداری نمی شود برای انجام فعالیتهای لازم  در اختیار صندوق اعتبارات خرد روستای طلحه قرار گیرد.

علی اصحابی، معاون ساماندهی و توسعه کارافرینی صندوق کارآفرینی امید کشور نیز درباره این جشنواره گفت: واقعاً کار این خانم ها ستودنی  است و لازم است اینگونه  فعالیتها مورد ساماندهی گیرد تا بازده مطلوبی را داشته باشد.                  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *