توسعه کمی و عمق بخشی به فعالیت های صندوق ها از اهداف و برنامه های سال ۹۵ شرکت مادر

 به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ عوض علیزاده مقدم،قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصیصندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در گردهمایی مدیران عامل ونمایندگان صندوق های ملی و استانی حمایت ازتوسعه بخش کشاورزی که با حضور سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مادر تخصصی با موضوع بررسی راهکارهای اجرایی قانون سیاست قیمت تضمینی محصولات کشاورزی و بورس کالای کشاورزی روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه امسال در سالن جلسات سازمان شیلات ایران برگزار شد، افزود: این رویکرد و همچنین تحقق ماده ۳۲ قانون افزایش بهره وری و تاکید بر سیاست قیمت تضمینی محصولات کشاورزی باید در دستور کار صندوق ها قرار بگیرد.

وی گفت: در سال گذشته در حوزه ذرت دانه ای با همکاری صندوق استان خوزستان و صندوق طیور کارهای خوبی صورت گرفت که امیدواریم امسال نیز ادامه یابد.

علیزاده مقدم تصریح کرد: صندوق های غیردولتی به عنوان یک نهاد توسعه ای شرایط حضور فعال را در اجرای سیاست قیمت تضمینی با استناد به سند مکانیزیم بورس کالای کشاورزی محصولات جو و ذرت در سال زراعی ۹۴-۹۵ به عمل آورند.

وی همچنین از بحث استقرار نظام جامع فناوری اطلات و عملیاتی شدن آن در صندوق ها خبر داد و گفت: امیدواریم که شرایط استقرار بخش اول این نظام در نیمه اول امسال در صندوق ها ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *