توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان صورت گرفت :پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال ‏کمک بلا عوض برای اجرای طرح سامانه های نوین آبیاری

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان گفت: از ۳۵ روز گذشته تاکنون مبلغهشتاد و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به کشاورزان مجری طرح های سامانه نوین آبیاری در سطح استان همدان توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ حسین رستمی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان افزود: این مبلغ قسمتی از تعهدات صندوق و سازمان جهادکشاورزی به ۱۵۰ تن از کشاورزان می باشد که از سال گذشته تاکنون مبادرت به اجرای طرح های مذکور داشته اند. این طرح در حدود ۱۵۸۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان اجرا شده است .

وی تصریح کرد: صندوق تاکنون قراردادهای متعدد عاملیت را با سازمان جهاد کشاورزی به مرحله اجرا درآورده که مهمترین آنها قرارداد اعتبارات سامانه های نوین آبیاری جمعاً با اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال می باشد و  از این طریق توفیق مشارکت در اجرای ۲۵ هزار هکتار آبیاری تحت فشار نصیب صندوق شده است.

وی درباره سایر قراردادهای عاملیت صندوق گفت: اصلاح نژاد دام روستایی، احیا و اصلاح قنوات، طرح تجهیز شبکه مکانیزاسیون، پرداخت تسهیلات یارانه دار تعاونی های تولید، خرید خدمات فنی شبکه مراقبت و پیش آگاهی محصولات، استقرار مدیریت در سامانه ، بهینه سازی مصرف سوخت در واحد های گاوداری و مرغداری از دیگر فعالیت های صندوق در حوزه قراردادهای عاملیت می باشد . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *