تقدیر فرماندار از اقدامات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس

فرماندار شهرستان فردوس از فعالیت های اثربخش صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس در اجرای زنجیره های حمایتی خرید و فروش انار و شیر و زنجیره تامین نهاده های زراعی و باغی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ مهدی روشن؛ مدیرعاملصندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس گفت: در دیداری که روز سه شنبه ۹خردادماه ۱۳۹۶ در محل فرمانداری با مهدی ابراهیمی انجام شد، وی ضمن تقدیر از اجرای موفق زنجیره انار و شیر در شهرستان، ورود صندوق به اجرای زنجیره خرید سایر محصولات و حمایت از تغییر الگوی کشت را خواستار  شد.

وی افزود: همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده در صندوق از جمله اجرای موفق زنجیره های تولید و زنجیره تامین نهاده های زراعی و باغی با رونمایی از کارت اعتباری در شهرستان، اعطای تسهیلات به سهامداران بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و فعالیت های حمایتی در بخش کشاورزی توسط علیرضا مهمیز، نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردوس ارائه شد.

در ادامه مهدی ابراهیمی، فرماندار شهرستان فردوس با اشاره به اینکه حمایت از بخش کشاورزی از اولویت های فرمانداری است، بر افزایش بهره برداران تحت پوشش صندوق از ۶ درصد کنونی تاکید کرده و بر پیگیری تامین سهم دولت از محل قوانین مصوب قول مساعدت و همکاری داد.

فرماندار شهرستان فردوس وجود صندوق را در شرایط کنونی شهرستان که بخش کشاورزی درگیر بحث خشکسالی و سرمازدگی است، مهم دانسته و بر تقویت منابع آن تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *