رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی:

تفاهمنامه همکاری با معاونت علمی وفناوری، ظرفیت های مطلوبی را در بخش کشاورزی فراهم ساخته است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جانعلی بهزاد نسب؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی امروز ۱۹ آبانماه ۱۳۹۹ در دیدارهای جداگانه با فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و عطااله هاشمی، رئیس بنیاد ملی گندمکاران کشور گفت: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در سطوح ملی، استانی و شهرستانی می توانند با انجام برنامه ریزی منسجم بهره مندی سهامداران و بهره برداران بخش کشاورزی را از تولیدات و خدمات شرکت های دانش بنیان میسر سازند. افزایش نفوذ ضریب دانش فنی در زیر بخشهای کشاورزی، ارتقای بهره وری و زنجیره ارزش در بخش کشاورزی را در پی خواهد داشت.

بهزاد نسب اظهارداشت: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با انجام تعاملات وهمگرایی لازم با تشکلها و بهره برداران و شرکت های دانش بنیان می توانند گامهای موثری را در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اعمال سیاستهای وزارت جهاد کشاورزی بردارند و نقش راهبردی در توسعه پایدار در بخش کشاورزی ایفا نمایند.
وی ادامه داد: صندوق ها از ظرفیتها و امکانات تشکلها، منابع مالی، سرمایه اجتماعی برخوردارند و از سوی دیگر توانمندی شرکت های فناور و دانش بنیان جایگاه منحصر بفرد و ویژه ای را برای این صندوق ها در راستای تحقق زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی به وجود آورده است.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی افزود: این صندوق ها از جایگاه حقوقی و نگرش توسعه ای برخوردارند و از طریق ساماندهی نظام تامین مالی و همسویی با سیاستهای وزارت جهاد کشاورزی، فرصت های مناسبی را برای پیاده سازی الگوهای جدید در بخش کشاورزی ایجاد می کنند.

گفتنی است؛ در این دیدارها علاوه بر روسای سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و بنیاد ملی گندمکاران ایران، تعدادی از اعضای هیات مدیره این بنیاد، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان حضور داشتند و به بیان نظرات پیرامون هم افزایی و تقویت صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *