تشکیل نخستین صندوق شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان کردستان

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ خالد جعفری، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان گفت: از طرف خود و تولیدکنندگان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت مادر تخصصی بابت تشکیل نخستین صندوق شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان سقز در این استان که انشالله مایه خیر و برکت برای تولیدکنندگان شهرستان سقز باشد، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: در مجمع موسس این صندوق تمامی سهامداران حضور دارند که مایه دلگرمی است و امیدواریم که این صندوق روز به روز پیشرفت کند.

 جعفری در رابطه با اهداف و اثرات صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاوزی در کشور سخن گفت و اظهار داشت:  این صندوق با ۵۱درصد سهام بخش خصوصی و ۴۹درصد دولتی تشکیل شده و حدود  دو سال است که مقدمات آن در دست اجرا و پیگیری بوده و تعداد زیادی از همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان زحمات فراوانی در این راستا به انجام رسانده اند تا طرح توجیهی مربوطه مورد قبول شرکت مادر تخصصی واقع شد.

 

وی تصریح کرد: امید است که این صندوق به عنوان یکی از ابزارهای مستقر در سیاست های حمایتی بخش کشاورزی برای تولیدکنندگان مبارک و در حل مشکلات آنها نیز موثر واقع شود.

 گفتنی است، علاوه بر حضور اعضای هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان، علی اکبر ورمقانی معاون استاندار و فرماندار ویژه سقز نیز در جلسه حضور یافته و با ابراز خوشحالی و حمایت از تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان سقز، وعده مساعدت لازم در مسیر صندوق را اعلام کرد.

در این مجمع محمد پیشداد، معاون سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سقز به عنوان نماینده دولت در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان سقز معرفی شد و پس از برگزاری انتخابات ترکیب مناسبی از اقشار شاغل و معتمدان زیربخش های کشاورزی به عنوان هیات مدیره و بازرس انتخاب شدند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *