تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان کرمان

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ علیرضا اشرفی، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: مجمع عمومی موسس صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان کرمان در روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه امسال در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان برگزار شد.

وی افزود: این صندوق با سرمایه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و با عضویت ۱۸تشکل منابع طبیعی و مشارکت شرکت مادر تخصصی به عنوان  چهارمین صندوق در حوزه منابع طبیعی کشور فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

در ادامه داریوش اعرابی؛ مدیر امورنمایندگان ومجامع شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی در استان کرمان خاطرنشان کرد: صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی این استان با هدف جلب مشارکت بهره‌برداران منابع طبیعی راه‌اندازی می‌شود.

اعرابی تصریح کرد: صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان فارس با حمایت بهره‌برداران منابع طبیعی که با مشارکت ۵۱ درصد تعاونی‌های فعال در بخش منابع طبیعی استان و ۴۹ درصد سهم دولت( شرکت مادر تخصصی) راه‌اندازی شد.

گفتنی است؛ در این مجمع موسس علیرضا اشرفی؛ عضو هیات مدیره و داریوش اعرابی، مدیر امورمجامع و نمایندگان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و معاون استانداری و رئیس و روسای ادارات  سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و کشاورزان و سهام داران صندوق برگزار شد.

برگزاری جلسه با اعضای هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی کرمان

در ادامه نخستین جلسه با اعضای هیات مدیره جدید صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان کرمان  با حضور علیرضا اشرفی؛ عضو هیات مدیره و داریوش اعرابی، مدیر امورنمایندگان و مجامع شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در بعدازظهر یکشنبه ۲۹ فروردین ماهدر دفتر صندوق برگزار شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *