تشکیل دبیرخانه صندوق های شهرستانی استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ در این جلسه که با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان های بشرویه، سرایان، طبس و فردوس برگزار شد، در ابتدا مهدی روشن، مدیرعامل صندوق حمایت از صندوق بخش کشاورزی شهرستان فردوس پیرامون اجرای طرح خدمت که از سال ۹۳ آغاز و در دست اجراست است، گزارشی ارائه کرد.

در ادامه حاضران در جلسه سوالات خود را درباره این طرح ارائه و مدیرعامل صندوق فردوس به سوالات مربوطه پاسخ داد. سپس اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری این جلسه مطرح کردند.

گفتنی است، در پایان جلسه مقرر شد برای پیگیری موارد درخواستی صندوق ها، دبیرخانه صندوق های ۴ شهرستان با محوریت صندوق فردوس تشکیل شود؛ همچنین داود بخشایی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس و معاون سازمان استان خراسان جنوبی به عنوان سخنگوی صندوق های این ۴ شهرستان تعیین شد. همچنین تصمیم گرفته شد، پس از جمع بندی موارد درخواستی صندوق ها براساس اولویت و موضوعات مربوطه، جلساتی با مدیران عامل صندوق های ملی، محصولی و استانی تشکیل شود تا تصمیمات لازم برای توسعه این صندوق ها خدمات اخذ شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *