چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۴ www.sfida.ir

تشکیل دبیرخانه صندوق های شهرستانی استان خراسان جنوبی


نخستین جلسه هم اندیشی صندوق های شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی به دعوت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس در راستای توسعه خدمات صندوق ها و بازدید از طرح خدمت در حال اجرا این صندوق در تاریخ دوم اردیبهشت ماه امسال در دفتر صندوق فردوس برگزار و مقرر شد بین 4 صندوق شهرستانی استان خراسان جنوبی دبیرخانه ای با محوریت صندوق فردوس تشکیل شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ در این جلسه که با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان های بشرویه، سرایان، طبس و فردوس برگزار شد، در ابتدا مهدی روشن، مدیرعامل صندوق حمایت از صندوق بخش کشاورزی شهرستان فردوس پیرامون اجرای طرح خدمت که از سال 93 آغاز و در دست اجراست است، گزارشی ارائه کرد.

در ادامه حاضران در جلسه سوالات خود را درباره این طرح ارائه و مدیرعامل صندوق فردوس به سوالات مربوطه پاسخ داد. سپس اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری این جلسه مطرح کردند.

گفتنی است، در پایان جلسه مقرر شد برای پیگیری موارد درخواستی صندوق ها، دبیرخانه صندوق های 4 شهرستان با محوریت صندوق فردوس تشکیل شود؛ همچنین داود بخشایی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس و معاون سازمان استان خراسان جنوبی به عنوان سخنگوی صندوق های این 4 شهرستان تعیین شد. همچنین تصمیم گرفته شد، پس از جمع بندی موارد درخواستی صندوق ها براساس اولویت و موضوعات مربوطه، جلساتی با مدیران عامل صندوق های ملی، محصولی و استانی تشکیل شود تا تصمیمات لازم برای توسعه این صندوق ها خدمات اخذ شود.

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.