تشکیل اتاق فکر صندوق استان اصفهان با موضوع حمایت از زنجیره های تولید

جلسه اتاق فکر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان با حضور تعدادی از مسئولان، متخصصان و کارشناسان بخش طیور استان و مدیرعامل این صندوق در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۵ مرداد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه اتاق فکر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان با حضور تعدادی از مسئولان، متخصصان و کارشناسان بخش طیور استان و مدیرعامل این صندوق در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۵ مرداد تشکیل شد .

در ابتدای جلسه سیدمحمدباقرفاطمی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان گزارشی از عملکرد و فعالیتهای صندوق از ابتدای تاسیس تاکنون ارائه کرد و سپس مطالبی راجع به تغییر الگوی خدمت رسانی صندوق و موضوع حمایت از زنجیره های تولید در بخش کشاورزی را بیان کرد.

در ادامه سید شهاب الدین افضل، مدیرعامل شرکت تعاونی مرغ تخمگذار و مادر کوثر ایرانیان استان اصفهان با اشاره به خدمات تسهیلاتی صندوق، هدایت اینگونه تسهیلات در مسیر حمایت از زنجیره تولید در بخش کشاورزی را یکی از راههای تقویت تامین منابع مالی زنجیره تولید دانست و به بیان مسائل و مشکلات در زمینه تشکیل زنجیره تولید در بخش طیور پرداخت.

در ادامه مدعوین نقطه نظرات خود را مطرح کردند و مقرر شد: نتایج حاصله از این جلسات که هر دوهفته یکبار برگزار می شود، به صورت آئین نامه تهیه و جمعبندی شود و برای تصویب، پیگیری و اجرا مصوبات به هیات مدیره صندوق ارائه گردد تا   مراحل بعدی بررسی و تشکیل زنجیره تولید با سهولت بیشتری انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *