تجدید میثاق مدیران و کارکنان شرکت مادر تخصصی و وزارت جهاد کشاورزی با آرمان‌های امام راحل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی؛ جانعلی بهزادنسب، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به همراه وزیر جهاد کشاورزی با امام راحل تجدید میثاق کردند.
وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر، گفت: جهاد سازندگی ریشه جهاد کشاورزی و از یادگارهای به جا مانده از حضرت امام خمینی (ره) است و فرزندان امام در نهاد انقلابی جهاد هم در عرصه‌های سازندگی روستایی و هم دفاع مقدس پیروزی‌های عظیم و موفقیت‌های بزرگی خلق کردند.
ساداتی‌نژاد با اشاره به وصیت‌نامه امام خمینی، بیان داشت: یکی از توصیه‌های اکید امام (ره) خدمت به مردم است و با توجه به این که حوزه وزارت جهاد کشاورزی‏، عهده‌دار تامین امنیت غذایی است، خدمت به مردم را در اولویت کار خود قرار داده است.
وی با اشاره به اهمیت حوزه امنیت غذایی در کشور گفت: وزارت جهاد کشاورزی در حوزه تامین غذا و پایداری آن تلاش می‌کند و امیدواریم بتوانیم در دولت سیزدهم با وحدت و همدلی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب تلاش وافری را انجام دهیم تا شاهد برطرف شدن مشکلات اقتصادی باشیم.
وزیر جهاد کشاورزی، اجرای عدالت را یکی دیگر از فرامین امام راحل عنوان و اظهار امیدواری کرد؛ بتوانیم در تمامی نقاط کشور به طور عادلانه در زیربخش‌های مختلف کشاورزی‏، دامداری، شیلات و… به مردم خدمات ارائه دهیم و زمینه اشتغال در این بخش‌ها را فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *