تجدید میثاق با آرمان های انقلاب

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی؛ در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، سید حمزه رضوی، مشاور وزیر و مدیرکل امورایثارگران، حجت‌الاسلام سیدحسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، جانعلی بهزادنسب، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری دربخش کشاورزی، فریدون عباسی نماینده مجلس شورای اسلامی و از فرماندهان جنگ جهاد، پیشکسوتان جهادگر به همراه جمعی از مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در جوار تربت مزار سردار سرلشگر جهادگر شهید حسین ناجیان حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره رشادت های سنگرسازان بی‌سنگر شهدای وزارت جهاد کشاورزی را گرامی داشتند.
در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا و جانبازان با اشاره به خلق حماسه تاریخی و درخشان این عزیزان در جنگ تحمیلی، گفت: با آغاز جنگ تحمیلی و شرایط ایجاد شده توسط استکبار جهانی، شهدا برای کشور حماسه آفریدند.
وی با اشاره به آیات سوره مائده و شباهت عظمت حادثه عاشورا و هشت سال دفاع مقدس، گفت: ایثار و شهادت در دوران ۸ سال دفاع مقدس حقیقتاً یک بخش نورانی، پرارج و قهرمانانه در تاریخ ایران است و نباید بگذاریم این قطعه درخشان فراموش شود.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با تاکید بر بازگو کردن درس های دفاع مقدس به عنوان قطعه ای ارزشمند تاریخ اسلام، بیان کرد: وظیفه‌ ما در مقابل شهدا و ایثارگران، پیاده کردن درس‌های دفاع مقدس در زندگی‌مان است.
فریدون عباسی دوانی نماینده حوزه انتخابیه کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی و از فرماندهان پشتیبانی جنگ جهاد نیز در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از دوران ۸ ساله دفاع مقدس، گفت: در کشوری زندگی میکنیم که با گذشت بیش از ۴۰سال از پیروزی انقلاب همواره با ناملایمت هایی رو به رو بوده است.
وی ادامه داد: امروز که مناسبات جدید جهانی در حال شکل‌گیری است به پشتوانه فداکاری‌هایی همچون دفاع مقدس، کشورمان به‌عنوان یک قدرت جهانی نوظهور خود را نشان داده است.
عباسی ادامه داد: علم و فناوری که مؤلفه‌های اصلی تولید ثروت و دفاع از کشور است.
وی یادآور شد: در دوره جنگ تحمیلی، جهادگران در عین رزمندگی، با ایجاد ستاد بازسازی در شهرستان‌ها به بازسازی شهرها نیز مشغول بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *