تبیین دستاوردهای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی همدان در سیمای استانی همدان

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ همزمان با ایام ا… دهه فجر جمعه ۱۶ بهمن ماه ۹۴، رضا عباسی، رئیس هیات مدیره و نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق و حسین رستمی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان از طریق شبکه استانی سیمای همدان اهداف، عملکرد، اولویت ها، فعالیت های اثربخش، تعداد سهامداران و شرایط آنها و نهاده های تهیه و توزیع شده، تضمین سهامداران و برنامه های آینده صندوق را تبیین کردند.

در ادامه مدیران عامل اتحادیه تعاونی های تولید روستایی و تعاونی مرغداران شهرستان همدان از سهام داران صندوق نظرات خود را درباره تسهیلات استفاده شده و اثربخشی این تسهیلات ابراز کردند.

این برنامه که از ساعت ۲۱:۴۵ تا ۲۲:۱۶ به مدت ۳۱ دقیقه از شبکه استانی سیمای استان همدان پخش شد، به فعالیت های صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان اختصاص یافت .

همچنین در اثنای این برنامه گزارش تصویری از آثار مفید تسهیلات ارائه شده صندوق استان به یک گلخانه دار، یک سردخانه ۳۰۰۰ تنی و شرکت دشت طلای کوریجان به تصویر کشیده بود  و از سوی دیگر مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ضمن تشریح اهمیت و ضرورت صنایع تبدیلی کشاورزی از عملکرد صندوق درباره پرداخت تسهیلات به واحدهای صنایع تبدیلی اظهار رضایت و قدردانی کرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *