توسط صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور انجام شد؛

تامین مالی به ارزش حدود ۱۶۶۰ میلیارد ریال در قالب ۱۰۰۰ فقره قرارداد تسهیلات

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی به نقل از صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، این صندوق در جایگاه بزرگترین و فراگیرترین تشکل ملی بخش زنبورداری در هفت سال اخیر موفق شده است، بیش از ۱۶۶۰ میلیارد ریال نقدینگی و نهاده در اختیار زنبورداران کشور از طریق تشکل های زنبورداری قرار دهد که تسهیلات مذکور عمدتاً ارزان قیمت به صورت قرض الحسنه و تماما سهل الصول صرفا در مقابل اسناد تجاری (چک / سفته) در اختیار تشکلهای قرار گرفته است.
همچنین صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور موفق شده است از طریق تسهیلگری برای دریافت تسهیلات از نظام بانکی بیش از سرمایه در اختیار خود منابع مالی در اختیار بخش قرار دهد که این اقدام ها در راستای وظیفه صندوق در ارائه خدمات مالی و تامین کالاهای مورد نیاز جامعه زنبورداری انجام شده است.
لازم به ذکر است با توجه به سرمایه در گردش سالانه مورد نیاز صنعت زنبورداری که بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال می باشد، سرمایه صندوق کمتر از ۰.۰۱ درصد سرمایه در گردش مورد نیاز صنعت می باشد.
گفتنی است صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، در حوزه های انتقال تکنولوژی، توسعه بازار، آموزش و توانمندسازی، توسعه زیرساختها در صنعت زنبورداری نیز فعالیت های و اقدامات مشابهی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *