تامین سهم دولت در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی

استاندار استان مرکزی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این استان تأمین سهم دولت در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛سید علی آقازاده، استاندار استان مرکزی در در سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در سال ۹۸ که روز پنج‌شنبه ۳۰ خردادماه ۹۸ برگزار شد، گفت: با توجه به اثربخشی فعالیت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی در حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و به‌ویژه فعالیت در تکمیل زنجیره‌های تولید که ارزش‌افزوده و سود را به تولیدکنندگان می‌رساند، از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی می‌خواهم بیشترین کمکی که می‌تواند را برای کمک به تأمین سهم دولت در افزایش سرمایه  این صندوق ارائه کند.

محمدرضا خالقی، مدیرعامل صندوق حمایت توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی در این جلسه که به‌منظور بررسی وضعیت این صندوق تشکیل‌شده بود، ضمن اعلام خبر خروج صندوق‌های غیردولتی از فهرست واگذاری سازمان خصوصی‌سازی، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این مورد ارائه و از زحمات متصدیان تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به خسارات ناشی از ورود سازمان خصوصی‌سازی به این بحث به محدودیت‌های صورت گرفته در عدم تخصیص اعتبار در سال ۹۷ اشاره کرد و جبران در سال ۹۸ را خواستار شد.

رقیه یادگاری، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی نیز با اشاره به اعتباری پرداختی سال ۹۶ به اعتبارات کمک‌های فنی اعتباری و ارتقای شاخص‌های اقتصادی موجود در سال ۹۷ گفت: محدودیت‌هایی در سال ۹۸  وجود دارد ولی می‌توان همکاری داشت.

گفتنی است؛ در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی به ریاست استاندار استان مرکزی، روسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی، جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای و سایر دستگاه‌های دولتی استان مرکزی، اتاق بازرگانی و نهادهای بخش خصوصی حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *