تأمین و توزیع به موقع کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان توسط صندوق استان خوزستان

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان گفت: با توجه به اهمیت تأمین و توزیع به موقع کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان در چرخه تولید استان خوزستان، صندوق خوزستان توافقنامه ای با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خوزستان امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ علیرضا دارابی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان گفت: با توجه به اهمیت تأمین و توزیع به موقع کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان در چرخه تولید استان خوزستان و به دلیل عدم نقدینگی عاملان تهیه و توزیع کود شیمیایی، صندوق خوزستان در راستای رسالت خویش در تضمین سهامداران به مبلغ هشت میلیارد ریال اقدام به عقد توافقنامه با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خوزستان کرد.

وی افزود: روش کار به این ترتیب است که عاملان توزیع کود شیمیایی با حمایت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان به صورت ضمانت نزد شرکت خدمات حمایتی، می توانند کود مورد نیاز خود را به صورت دو ماه اعتباری تحویل گرفته و پس از فروش و دریافت وجه ( پس از دو ماه ) با شرکت خدمات حمایتی تسویه کنند.

دارابی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده پیش بینی می شود که کل کود موردنیاز استان خوزستان که از طریق عاملان سهامدار در صندوق خوزستان توزیع شود، از این طریق مورد حمایت صندوق خوزستان قرار گیرند.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *