برگزاری گردهمایی مدیران عامل و نمایندگان صندوق های ملی و استانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ گردهمایی مدیران عامل ونمایندگان صندوق های ملی و استانی حمایت ازتوسعه بخش کشاورزی با حضور سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با موضوع بررسی راهکارهای اجرایی قانون سیاست قیمت تضمینی محصولات کشاورزی و بورس کالای کشاورزی روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه امسال در سالن جلسات سازمان شیلات ایران برگزار شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی :

صندوق های غیردولتی در حوزه تکمیل زنجیره تولید تا صادرات نقش موثری تاکنون ایفا کرده اند

سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزیدر این جلسه گفت: ما باید در تامین نهاده ها و تظیم بازار در صندوق ها نقش موثری ایفا کنیم.

وی افزود: ما از تولید در مزرعه تا صادرات به خارج از کشور تجربه های موفق در صندوق های غیردولتی داشته ایم. امسال نیز محصول ذرت و جو رادستور کار خود قرار داده ایم.  ما باید در همین ابتدای سال برای صندوق برنامه های درستی در راستای اقتصاد مقاومتی ارائه کنیم.

 

همچنین ابوالقاسم شمس، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی درباره اهدافی که صندوق ها در سال ۹۵ باید دنبال کنند و فعالیت هایی که می توان در سال ۹۵ در راستای اقتصاد مقاومتی برداشت و حضور در بازار محصولات کشاورزی از جمله جو و ذرت سخن گفت.

 

در این جلسه علی اکبر مهرفرد؛ قائم مقام وزیرجهاد کشاورزی در اموربازرگانی و کیامرز قاسمی زانیانی، قائم مقام معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی نیز سخنرانی کردند.

در ادامه امیر حاج احمدی  درباره بورس کالا کشاورزی و نحوه فعالیت در آن سخن گفت .

همچنین در بعدازظهر کارگاه آموزشی معرفی نظام جامع فناوری اطلاعات با حضور برخی از نمایندگان و مدیران عامل شرکت مادرتخصصی در صندوق های ملی و استانی و کارشناسان شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز و مسئولان مالی این صندوق ها برپا شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *