برگزاری کارگاه آموزشی کاشت و بازاریابی گیاهان دارویی توسط صندوق زنان روستایی شیراز

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی کوثر شهرستان شیراز گفت: برای زنان سهام روستایی این صندوق، سه کارگاه آموزشی کاشت و بازاریابی گیاهان دارویی برگزار شد. 

 به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ صدیقه عباسی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی کوثر شهرستان شیراز گفت: در راستای کارآفرینی و توسعه کسب و کار برای زنان سهام دار روستایی، سه کارگاه آموزشی کاشت و بازاریابی گیاهان دارویی در روستاهای گیاهزار از بخش ارژن، اسماعیل آباد از بخش حومه و ایزدخواست از بخش داریون برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه های آموزشی در روزهای ۲۹ اردیبهشت، ۴ و ۱۶ خردادماه با حضور ۷۹ تن از اعضا این سه صندوق خرد برگزار شد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی کوثر شهرستان شیراز گفت: در این کارگاه ها مهندس زارع از مدرسان شرکت دارو گستر آریا در ارتباط با کشت گیاهان دارویی مناسب با منطقه و روش فروش و بازاریابی آن صحبت کرد. در ادامه خواص گیاهان دارویی و کاربرد این گیاهان در حفظ سلامت جامعه بیان کرد.

عباسی تصریح کرد: این کارگاه ها با پیگیری صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان شیراز کوثر و همکاری اداره ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز از محل اعتبارات امور خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *