برگزاری کارگاه آموزشی برای زنان روستایی تو سط صندوق بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویر احمد

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: ۴۰ تن از زنان روستایی در کارگاه آموزشی حسابداری و کارآفرینی ویژه سهام داران صندوق های خرد زنان روستایی در روزهای ۶ و ۷ شهریورماه در شهر یاسوج شرکت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی،بزرگ  مرادی نژاد، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: یک دوره کارگاه آموزشی دو روزه در زمینه آموزش حسابداری و کارآفرینی  ویژه اعضاء صندوق های خرد زنان روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای ۶ و ۷ شهریورماه امسال با حضور نمایندگان و مدیران عامل صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی در شهر یاسوج تشکیل شد.

وی افزود: در این دوره دو روزه که با همکاری صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی این استان در محل سالن جلسات مدیریت ترویج برگزار شد، تعداد ۴۰  تن از سهام داران صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی از شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافتند.

مرادی نژاد تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با اصول  بازاریابی، مزایا و منافع کارآفرینی، اهمیت آن، تعریف و انواع کارآفرینی، ویژگی های کارآفرینان و همچنین در امور حسابداری تعریف اصول مقدماتی حسابداری، نحوه تنظیم اسناد و فاکتورهای هزینه، ثبت دفاتر ( دفتر روزنامه، دفترکل، دفتر معین)، تهیه و تنظیم صورت های مالی و حساب سود زیان و تجزیه و تحلیل معاملات و عملیات مالی و . . . توسط مدرسان آشنا شدند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *