برگزاری پنجمین جلسه کارگروه رشد و توسعه صندوقهای شهرستانی استان خوزستان

پنجمین جلسه کارگروه رشد و توسعه صندوقهای شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان خوزستان روز سه شنبه ۹ آبانماه ۱۳۹۶ در دفتر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شوش برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی، پنجمین جلسه کارگروه رشد و توسعه صندوقهای شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان خوزستان روز سه شنبه ۹ آبانماه ۱۳۹۶ در دفتر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شوش برگزار شد و پس از آن از طرح زنجیره تولید شلتوک صندوق شوش بازدید کردند.

در ابتدا صندوقهای شهرستانی به ارائه گزارش وضعیت پروژه های زنجیره تولید در حال اجرا در شهرستان خود و بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

در ادامه علیرضا دارابی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان نسبت به جمع بندی موضوعات پرداخته و درباره هماهنگی لازم پیرو تمام برنامه ریزی های گذشته برای انجام عملیات حسابرسی و برگزاری مجامع در زمان مشخص شده تأکید کرد.

وی همچنین تذکراتی درباره موضوع مالیات بر ارزش افزوده و بیمه تأمین اجتماعی در انعقاد قراردادهای صندوق به ویژه با اشخاص حقوقی داده و راهکار مربوطه را ارائه داد.

در بخش دیگری از جلسه مشکلات و مسائل ثبتی به صورت ویژه مورد بررسی و بحث قرار گرفت و وظایف هر صندوق در پیگیری پروژه های ثبتی مجددا تأکید شد.

در انتهای جلسه بازدیدی از کارخانه شالیکوبی و نحوه فرآوری برنج از شلتوک به دانه و فرآیند آن به همراه فرایند اجرای زنجیره شلتوک صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *