برگزاری نمایشگاه دهه فجر توسط سهام دار صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان گفت: این صندوق به مناسبت دهه فجر با همکاری تعاونی های عضو در اداره کل منابع طبیعی، نمایشگاهی از محصولات تعاونی ها و همچنین توانمندیهای سهامداران خود در بخش منابع طبیعی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ حجت دهقانی فورخورجی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی افزود: این صندوق در نمایشگاهی که با همکاری اداره کل منابع طبیعی و سهامداران عضو به مناسبت ایام الله دهه فجر با تعداد هفت تعاونی از شرکتهای سطح استان که شامل عرقیجات، گیاهان دارویی، ترشیجات، صنایع دستی و غیره برگزار کرد.

وی اظهارداشت: با توجه که شهر بندرعباس یک بازار خوب برای فروش تولیدات محصولات تعاونی های فعال در بخش منابع طبیعی است بنابراین مکاتبات لازم در این زمینه انجام گرفته تا این نمایشگاه ها به صورت منظم و چرخشی در ادارات استان برگزار شود و به یک روز خاص محدود نشود.

دهقانی افزود: در صورت افزایش سرمایه صندوق از طریق کمک های فنی و اعتباری پیش بینی شده در قانون و درخواست های تعاونی های بخش منابع طبیعی، امکان رونق تولید و پرداخت تسهیلات به تمامی تعاونیهای این بخش محیا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *