برگزاری نمایشگاه استقبال از بهار توسط صندوق زنان روستایی استهبان

صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان به مناسبت استقبال از بهار و فرا رسیدن عید نوروز نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی، صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان به مناسبت عید نوروز نمایشگاه دستاوردهای زنان روستاییبا هدف ارائه محصولات خانگی زنان روستایی را در روزهای پایانی سال ۱۳۹۵ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان استهبانبرگزار کرد که بعد از افتتاحیه نمایشگاه، تمام ادارات و عموم مردم از غرفه ها بازدید کرد.

صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی در قالب هفت سین، شیرینی، انواع صنایع دستی و تزیینی … اقدام نمود.

در زمان برگزاری غرفه تمام ادرات از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج  ادارات، شهرداری، روسای بانک های، دانش آموزان، فرهنگیان و … بازدید کردند که در نتیجه این بازدیدها معرفی صندوق و توسعه فعالیت های آن در سطح شهرستان به نحو مطلوبی انجام شد و استقبال خوبی از دستاوردهای زنان انجام شد.

همچنین در این نمایشگاه صندوق های خرد زنان روستایی تحت پوشش کارآفرینی حضور داشتند. با توجه به اهمیت موضوعی کار زنان در این ایام و استقبال ویژه همشهریان، روابط عمومی شهرداری استهبان از صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبانبرای شرکت در غرفه های شهرداری و همچنین جشنواره هفت سین و غذای سنتی در زمان تحویل سال دعوت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *