برگزاری نشست هم اندیشی روش های جدید ارائه خدمت و توسعه صندوق استان همدان

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ در این نشست که با حضور قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونان و مدیران کل ادارات وابسته، حسین رجبیان؛ مشاور استاندار در امور کشاورزی، مدیرعامل و اعضا هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان و تعدادی دیگر از تشکل های سهامدار این صندوق تشکیل شده بود، ابتدا رئیس هیات مدیره صندوق و قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان کلیاتی از ضرورت و چگونگی شکل گیری و تشکیل صندوق را بیان کرد.

رضا عباسی، قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان افزود: صندوق به عنوان یک سازمان پویا در حال فعالیت است و همواره درصدد ارائه خدمات بهتر و اثربخش‌تر می باشد.

در ادامه جلسه حسین رستمی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان ضمن اشاره به مستندات قانونی تشکیل صندوق شامل ماده ۱۲ قانون تشکیل وزارت جهد کشاورزی و ماده ۱۷ قانون افزایش بهره وری، وظایف تعیین شده برابر این قوانین برای دولت و جهاد کشاورزی را در جهت حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بیان کرد و افزود: ظرفیت های قانونی صندوق را باید مورد تأکید و تشریح قرار داد.

 

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان:

پرداخت مبلغ بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به تشکل های سهامدار صندوق

وی در ادامه به بخشی از فعالیت های صندوق اشاره کرد و اظهار داشت: صندوق از طریق اجرای قراردادهای عاملیت در اجرای بیش از ۲۶۰۰۰ هکتار آبیاری تحت فشار سهیم بوده و تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان قرض الحسنه با ساز و کار ساده در اختیار تشکل های سهامدار قرار داده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان تصریح کرد: مشارکت تشکل های بخش کشاورزی در تأمین بیش از نیمی از سرمایه صندوق، حاکمیت سیستم خودکنترلی، انجام امور با سرعت و دقت ضمن تکریم کامل سهامداران و مراجعان از ویژگیهای صندوق است.

در ادامه این جلسه حاضران روشهای مختلف ارائه خدمت صندوق را مورد بحث قرار دادند و نسبت به توسعه صندوق و استفاده از ظرفیت های آن با استفاده از کمک و اعتبارات دولت و مشارکت بیشتر تشکلها مورد تأکید قرار دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *