برگزاری نشست تخصصی بررسی سند امنیت غذایی و تولید دانش بنیان و اشتغالزایی برای آن

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جانعلی بهزاد نسب، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در این نشست تخصصی که با حضور اعضاء هیئت مدیره و مدیران شرکت مادر تخصصی، مدیران عامل و نمایندگان دولت در صندوق های ملی و برخی از صندوق های استانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی برپا شد، ضمن تسلیت ایام محرم و جانباختگان در سیل های اخیر و با اشاره به عنوان نام امسال که توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغالزایی» گفت: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی به عنوان صندوق های توسعه ای بوده که دارای تفکر و نوآوری است.
وی از حضور دکتر امانپور و دکتر زند برای ارائه سخنرانی تشکر کرد و افزود: صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی می بایست با این هدف انجام وظیفه کنند که چه خدماتی و چه تخصصی ارائه دهند و به این فرایندها آشنا باشند.
بهزاد نسب اظهار داشت: صندوق ها باید چابک، آموزنده، یادگیر و به روز باشند تا به حوزه امنیت غذایی به صورت دانش بنیان توجه کنند.
محمدتقی امانپور مدیرعامل کانون جهادگران نیز در این نشست تخصصی گفت: تولید دانش، بنیان اشتغال آفرین برای دستیابی به امنیت غذایی با رویکرد مدیریت جهادی متکی به جهاد علمی است.
اسکندر زند مشاور وزیر جهادکشاورزی نیز در این نشست، ۱۹ چالش را در راستای دستیابی به امنیت غذایی و خودکفایی پایدار را مطرح کرد و سپس در این خصوص ۱۹ راهبرد و ۲۷۸ اقدام ملی برای مقابله با این چالش ها را ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *