برگزاری مسابقات قرائت قرآن کریم توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی آذربایجانغربی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ محرم خلیلی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: به میمنت سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن و دهه مبارک فجر، مسابقات قرائت قرآن کریم در سراسر استان با مشارکت حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار کردیم و ۳ نفر برتر از میان قاریان قرآن کریم با هزینه صندوق به زیارت مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: همچنین اهدای جوایز در قالب بسته های فرهنگی به قاریان حاضر در مسابقات با هزینه صندوق از فعالیت هایی بود که در ایام الله دهه فجر انجام شده است.

خلیلی تصریح کرد: افتتاح دستگاه ATM(خودپرداز) با همکاری بانک کشاورزی در محوطه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی از دیگر فعالیت های صندوق است.

وی اظهار داشت: با آذین بندی محوطه و کنار خیابان و داخل ساختمان صندوق با نصب پلاکاردها و بنرها مزین به فرمایشات حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری و پرچم های خوش نقش کشورمان و وسایل تزیینی دیگر و با حضور فعال در کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر اقداماتی انجام دادیم.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی با اشاره به حضور همه کارکنان صندوق در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: کارکنان با در دست داشتن پلاکارد صندوق در این جشن ملی حضور یافتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *