برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی

مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی، با حضور بالغ بر ۸۹ درصد سهامداران گرامی، صبح روز یکشنبه ۲۵ اذرماه ۹۷ در محل تالار کوه نور هتل امیرکبیر اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ مجمع عمومی عادی با دستور بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۷، بررسی و تصویب بودجه پیشنهادی هیات مدیره شرکت برای سال منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ و بررسی و تصویب مشارکت در تاسیس شرکت خدمات کشاورزی برگزار شد.

در ابتدای مجمع عمومی محمدرضاخالقی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی، سیاست های کلی شرکت را تبیین کرد.

در ادامه حمید ملکی، عضو هیات مدیره گزارشی از عملکرد صندوق و برنامه های سال آتی صندوق ارائه داد و پس از گزارش هیات مدیره، توضیحاتی درخصوص اصلاحیه بودجه و بودجه پیشنهادی سال آتی صندوق توضیحاتی ارائه داد.

سپس موارد مطروحه به رای گذاشته شد و با رای اکثریت اعضای حاضر در مجمع به تصویب رسیدند. در ادامه نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی درخصوص مشارکت صندوق ها در تاسیس شرکت خدمات کشاورزی در راستای حمایت از مدل های جدید ارائه خدمت، زنجیره های ارزش (تولید/عرضه) و کشاورزی قراردادی، بازرگانی، صادرات و واردات توضیحاتی ارائه کرد و به دلایل ضرورت مشارکت در این مورد اشاره کرد. سپس این دستور نیز به رای گذاشته شد و با رای اکثریت سهامداران به تصویب رسید.

در ادامه جلسه مجمع عمومی فوق العاده صندوق با دستور افزایش سرمایه، برگزار و پس از شنیدن گزارش و دلایل ضرورت، به رای گذاشته شد و این مورد نیز با رای حداکثری به تصویب رسید و قرار شد که  سرمایه صندوق طی یک سال آینده به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

درآخر، فرصت مناسبی به منظور ارائه نظرها و پیشنهاد ها و انتقادات در اختیار سهامداران و حاضرین در جلسه قرار گرفت و پرسش و پاسخی صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *