برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مادر تخصصی

به گزارش روابط عمومی شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت با موضوع بررسی صورتهای مالی شرکت برای سال مالی ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان قانونی اعضا مجمع در سالن توسعه وزارت جهاد کشاورزی در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.

جانعلی بهزاد نسب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ضمن ارائه گزارش مالی به اعضا مجمع گفت که در راستای حمایت از شرکتهای دانش بنیان، این شرکت با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم‌نامه ای دارد که در صورت تهیه نهاده ای توسط اعضا هر کدام از صندوقها از شرکت های دانش بنیان، معاونت فوق تا ۸۰ درصد منابع مالی مورد نیاز را با کارمزد چهاردرصد به مدت سه الی ۵ سال تامین می نماید.

دکتر عرفانیان، مشاور وزیر و رئیس گروه مجامع از گزارش حسابرسی شرکت مادر تخصصی بخاطر عدم وجود یک بند تشکر کرده و موفقیتشرکت مادر تخصصی را در توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را خواستار شدند.

عضا محترم مجمع عمومی سالیانه شرکت مادر تخصصی ضمن قدردانی از زحمات این شرکت، تاکید کردند که افزایش تعداد صندوق ها باعث خرد شدن منابع مالی و در نتیجه کاهش اثربخشی می گردد. جانعلی بهزاد نسب، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی پاسخ دادند که تامین منابع مالی برای افزایش سرمایه صندوقها در حال اقدام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *