برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه صندوق استان گیلان با حضور اکثریت صاحبان سهام

مجمع عمومی عادی سالانه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان با حضور اکثریت سهامداران روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ در دفتر کار صندوق استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی به نقل روابط عمومی صندوق استان گیلان؛ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان با حضور هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از سهامداران در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان برگزار شد.
در ابتدا بهمن علیزاده رئیس هیئت مدیره ضمن تشکر از حضور حداکثری سهامداران در مجمع به صورت خلاصه گزارشی از اقدامات انجام شده برای جذب سهم دولت را بیان کرد.
سپس رضوان انشیه، مدیرعامل صندوق ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به حاضرین در مجمع  گزارشی از پیگیری‌های انجام شده مصوبات مجامع قبلی و خلاصه‌ای از عملکرد مالی یک سال گذشته صندوق را به مجمع ارائه کردند.
در ادامه پس از انتخاب هیئت رئیسه مجمع، جلسه با ریاست بهمن علیزاده رسمیت یافت و صورتهای مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ مورد تصویب سهامداران حاضر در مجمع قرار گرفت و در پایان انتخابات بازرسین برگزار شد و با مشارکت و رای مستقیم حاضرین در جلسه، شرکت تعاونی و تولیدی پرورش ماهی شماره ۱۲ رشت بعنوان بازرس صندوق و موسسه حسابرسی قواعد به عنوان حسابرس و بازرس برای مدت یکسال انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *