برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق گیلان با حضور اکثریت صاحبان سهام

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان با حضور اکثریت سهامداران  روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ در دفتر کار صندوق استان گیلان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مادر تخصصی؛ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان با حضور هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از سهامداران در دفتر کار صندوق برگزار شد.

در ابتدا بهمن علیزاده رئیس هیئت مدیره ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حمید نصری برای رضوان انشیه مدیرعامل جدید صندوق آرزوی موفقیت کرد.

سپس رضوان انشیه، ضمن خوش‌آمدگویی و خیرمقدم به حاضرین در مجمع، اظهار امیدواری کرد: با استعانت از پروردگار متعال و حمایت و هدایت اعضای هیئت مدیره و پشتیبانی سهامداران صندوق بتوانیم در راستای تعالی صندوق گیلان گام برداریم.

در ادامه پس از انتخاب هیئت رئیسه مجمع، جلسه با ریاست بهمن علیزاده رسمیت یافت و دستور بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه منتهی به پایان آذر سال ۱۴۰۰ و بودجه پیشنهادی صندوق برای سال مالی منتهی به پایان آذر ۱۴۰۱ مورد تصویب سهامداران حاضر در مجمع قرار گرفت و در پایان طرح اصلاح و کارآمدسازی نظام پرداخت یارانه‌ای به منظور تامین و خرید نهاده‌های دام و طیور مورد نیاز سهامداران از شرکت مادر تخصصی به دلیل اهمیت موضوع و آمادگی کامل صندوق استان گیلان مورد تصویب سهامداران حاضر در مجمع قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *