برگزاری مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان ری

مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان ری با حضور ۶۷.۷ درصد از سهامداران در روز یکشنبه ۱۷ مردادماه ساعت ۹ صبح در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ری با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان ری با حضور میلاد علیان نژاد، نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، اعضاء هیات مدیره، مدیرعامل و حضور بیش از ۶۰ تن از سهامداران در روز یکشنبه ۱۷ مردادماه ساعت ۹ صبح در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ری برگزار شد.

ابتدا جلسه مجمع عمومی عادی با انتخاب هیات رئیسه آغاز شد و پس از آن مدیرعامل صندوق گزارش هیات مدیره را درخصوص وضیت فعالیت ها و میزان تسهیلات پرداخت شده توسط صندوق و نیز عملکرد مناسب صندوق در اجرای طرح های تاثیرگذار و مدل های جدید ارائه خدمت را قرائت کرد.

سپس هیات رئیسه مجمع دستور بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه شرکت برای سال مالی منتهی به پایان شهریور ۹۵، بررسی و تصویب برنامه و بودجه هیات مدیره شرکت برای سال منتهی به پایان شهریور ۱۳۹۶به اطلاع سهامداران رسانده که با موافقت تمامی سهامداران حاضر به تصویب رسید.

همچنین موضوع بیمه عمر مانده بدهکار پیشنهادی هیات مدیره مطرح و پس از بررسی مورد موافقت اعضاء قرار گرفت و مقرر شد، براساس ضوابط و مقررات شرکت بیمه اقدام لازم به عمل آید.

در مجمع عمومی فوق العاده به ماده ۸ اساسنامه تبصره ای اضافه و مقرر شد و از تاریخ تصویب به اجرا درآید.

افزایش سرمایه صندوق از مبلغ ۱۵ میلیارد و۱۳۶ میلیون ۵۴۰ هزار ریال به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۲۱ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال افزایش یابد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *