برگزاری مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور در روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه ۹۵ در محل سالن شهدای نعمتی جم وزارت جهاد کشاورزی با استقبال خوب سهامداران و حضور ۱۰۰ تن به نمایندگی از ۱۶۴ اتحادیه و تعاونی سهامداران صندوق با ۳۹/۹۰ % سهام صندوق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ در شروع جلسه پس از انتخاب هیات رئیسه، گزارش سالانه هیات مدیره صندوق توسط مدیرعامل قرائت شد و پس از آن گزارش بازرس و حسابرس قانونی ارائه گردید و پس از مذاکرات و رأی گیری صورت های مالی به تصویب مجمع رسید.

در مرحله دوم جلسه انتخابات هیات مدیره و بازرس انجام گردید، که نتایج به شرح ذیل می باشد:

شرکت مادر تخصصی به نمایندگی تورج صارمی، اتحادیه سراسری ایران زمین به نمایندگی فرامرز حیدری، اتحادیه استان فارس به نمایندگی سید محمد رضوی، استان آذربایجان شرقی به نمایندگی حسن وحدتیان فر، تعاونی سمیرم به نمایندگی احمد قربانی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و تعاونی پیرانشهر به نمایندگی مراد خضرزاده، تعاونی قزوین به نمایندگی علی اکبر کارگرای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

همچنین اتحادیه استان مرکزی به نمایندگی مسلم فراهانی به عنوان بازرس اصلی و اتحادیه استان مازندران به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *