برگزاری مجامع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه

بشرویه – برگزاری جلسه مجمع عمومی صندوق – ۳ اردیبهشت ۹۷

جلسه مجامع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه در تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۷ در محل سالن اجتماعات جهادکشاورزی شهرستان برگزار شد.

محمد اسماعیلی اول ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: در این جلسه که با حضور حدود ۷۲ درصد سهام داران صندوق برگزار شد، نسبت به ارائه گزارش هیئت مدیره، بازرس و حسابرس اقدام شد.

وی افزود: پس از بررسی و تصویب صورتهای مالی توسط صاحبان سهام و اعضای حاضر در مجمع عمومی؛ انتخابات هیئت مدیره، بازرس قانونی و حسابرس با مشارکت ۷۲ درصدی سهامداران صورت پذیرفت.

علیرضا رئیسی، رئیس اداره امور نمایندگان شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نیز که به عنوان نماینده شرکت مادرتخصصی در این جلسه حضور یافته بود، ضمن تشکر از تلاش و فعالیتهای صندوق توسعه کشاورزی شهرستان بشرویه، اظهار داشت: در حال حاضر صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در ۵ سطح ملی، استانی، شهرستانی، زنان روستایی و صندوق منابع طبیعی در سطح کشور فعالیت می­نمایند که در استان خراسان جنوبی علاوه بر صندوق استان، ۱۱ صندوق شهرستانی و ۳ صندوق حمایت از فعالیتهای زنان روستایی در حال ارائه خدمات به سهامداران هستند.

رئیسی افزود: با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم هر چه سریعتر صندوق منابع طبیعی استان و سایر صندوق های زنان روستایی شهرستان های استان نیز تشکیل گردد تا بتوانیم ضمن گسترش حوزه عمل صندوق ها، خدمات مطلوب تری به اقشار ذینفع و ذینقش مجموعه ارائه نماییم.

حسین سرچاهی مدیرجهادکشاورزی شهرستان بشرویه نیز ضمن ارائه گزارش هیئت مدیره، نسبت به تشریح خدمات و فعالیتهای صندوق ها پرداخت و افزود: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در واقع بازوی توانمند جهادکشاورزی هستند و در سطح شهرستان سعی بر گره گشایی از قشر زحمتکش دامدار و کشاورز از محل اعتبارات داخلی و منابع معدل حساب صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی است.

سرچاهی اظهار داشت: علاوه بر تسهیلاتی که از محل منابع داخلی صندوق به سهامداران پرداخت میشود، طی سال گذشته بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال از محل منابع معدل حساب صندوق به بانکهای طرف قرارداد معرفی شده اند که از این میزان حدود۷۰٪ معرفی صورت گرفته منجر به پرداخت تسهیلات شده است.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان بشرویه در پایان ضمن ابراز خرسندی از فعالیتها و خدمات صورت گرفته توسط صندوق ها و سپاس گذاری از مشارکت حداکثری سهامداران، از مدیران شرکت مادرتخصصی و سایر دست اندرکاران خواست مساله افزایش سرمایه و جذب حداکثری کشاورزان و دامداران در منطقه را در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه با ۳۳.۵ میلیاردریال سرمایه تاکنون حدود ۴۰۰ نفر را تحت پوشش خدمات خود قرارداده و حدود ۷۰۰ نفر نیز تاکنون درخواست خرید سهام خود را تحویل صندوق داده اند. بر اساس آمار اعلامی، در این شهرستان بالغ بر ۵۰۰۰ نفر در حوزه کشاورزی و دامپروری به صورت مستقیم شاغل هستند.

بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *